Subject: Projekti kooskõlastamine: Väljavahi tee 20 alajaam
From: "Anna Mazina" <[email-masked]>
To: "MKM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 14:27:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan Teile firmast Pluvo Eesti OÜ seoses Väljavahi tee 20 alajaama
projekteerimisega Väo Paas OÜ tellimusel.
Projekti mahus kinnistule Väljavahi tee 20 rajatakse 10/0,4kV
komplektalajaam ning alajaama toiteks rajatakse 10kV õhuliinid ja
maakaabelliin, mis kulgevad sealhulgas ka kinnistul Lagedi tee 32
(65301:001:4740).
Seetõttu palun Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kooskõlastust
projektile, dokumentatsioon on manuses.

Lugupidamisega,

Anna Mazina
Vanemprojekteerija
mob +372 5680 4119 | e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee